![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Hallo Forum,
es wäre sehr nett, wenn mir bitte jemand bei folgenden Problem helfen könnte. Es soll die Summe der Spalte L (sehr viele Zeilen), gebildet werden, wenn in Spalte M ein Datum steht. In Spalte M steht auch Text und es sind auch Leerzeilen vorhanden. Wenn möglich bitte eine Formellösung, kein VBA. Vorab Danke. Lieben Gruß Silvio MS Office 2019 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Silvio,
Please supply us with a workbook with 8-10 records which are representative of your actual file. Then show us in the same workbook, a mocked up solution of what you expect. In this manner, we can provide you with a specific answer and avoid guessing as to what you have and what you want.
__________________
Alan עַם יִשְׂרָאֵל חַ Using O365 v2505 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hi and welcome, as this is an English speaking forum and with all the tools available today, it would spare us some work and time if you posted in English. Thanks
__________________
Using O365 v2503 - Did you know you can thank someone who helped you? Click on the tiny scale in the right upper hand corner of your helper's post |
![]() |
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
![]() |
Mauri | Excel | 5 | 02-03-2024 06:46 AM |
Datum und zahl im Excel | schewi | Excel | 1 | 03-20-2018 06:26 AM |